beloni med april 2012 spire;) Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Igår kveld fikk jeg rosa "blod" (vet ikke va jeg skal kalle d) på papiret etter dobesøk, sammen med litt brundt utflod(sorry detaljer). Var sikker på Tr kom litt for tidlig, skal ha den på søndag. Pleier alltid å få tr om morgenen, aldri på dagen eller kvelden. Så forventet full blødning i dag, men er helt tørr, ingenting. Er det slik dere pleier å ha det? Aldri hatt dette før. Har ellers hatt ømme pupper, stikkning i venstre eggstokk og nå føler jeg mensen er rett rundt hjørnet. Typisk pms for meg, føler meg ikke gravid.
*Lykkelig 1984* Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Jeg spotter alltid en uke før mens ca... men det blir aldri "tørt" innimellom da.... Får håpe du er gravid da! Lykke til!
Metti er håpefull Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Jeg får sånn over en uke før mens .. Er noen ganger tørr om morgenen men kommer alltid mer utover dagen
beloni med april 2012 spire;) Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2011 Takk for svar:) lurte på om d kunne være festeblødning, men er vel litt sent med det 9 dpo? Sluttet med pillen januar 2010 og aldri vært plaget med spotting før mens. Får se i kveld om det kommer noe sånn som deg metti. Springer på do hele tiden fordi jeg er sikker på jeg har fått tr. Plagsomt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå