Gå til innhold

kunnere eller rier?!?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på modnings akupunktur i går å hadde 2 cm å var nesten helt moden. når eg kåm hjem så var eg helt utslitt å lå bare på sofaen til eg la meg. i natt har eg ikke sovet noe godt selvom eg er kanon trøtt, for magen har jobbet så mye å føltes rar. nå har eg vært oppe å dusja å prøver å få i meg mat for nå klarer eg ikke ligge lenger for nå jør d vonnt.. kan kynnere kåmme regelmessig eller er det rier eg har? kåmmer hvert 5 min nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

jeg er førstegangs, men har jo hørt at du skal være klar over det når du har rier (du skal ikke kunne ta feil)

Men når det er sakt så er jo alle forskjellige, jeg ville tatt en telefon til fødeavdelingen for å bli 100% sikker siden de kommer så regelmessig og du hadde 2 cm åpning i går=)

Lykke Lykke til =)

Skrevet

har ikke kjennt een dritt av noe så langt i svangerskapet, så synes dette er vonnt!:P hehe.. har termin i mårra..

Skrevet

Rier kan begynne "pent", gå fra å være ganske milde og ikke regelmessige, til å bli regelmessige og gradvis vondere, så kan godt tenkes at det er rier du har, mulig på et litt tidlig stadie :) Har du hatt vondt hele natta? Hvis smertene kommer tettere og blir vondere så ønsker jeg deg lykke til :)

Skrevet

Høres ut som begynnelsen på noe dette:-) men noen ganger kan kroppen lure oss, ønsker deg lykke til.

Skrevet

Masrier er vonde. :/ Og de kan bety at du skal føde i morgen eller om tre uker. Det ble iallefall veninna mi fortalt, men 24 timer senere presset hun ut en nydelig liten gutt (tre uker tidlig) etter bare 18 minutter med pressrier. ;)

Skrevet

det var rier:P hehe... lille jenten min kåm 08.57 den 24.2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...