Gå til innhold

Hva i ALLE dager er galt ved at gutter har langt hår???

Anbefalte innlegg

Når ble det forbeholdt jenter å ha langt hår? Før i tiden var det jo veldig vanlig og nå er det altså slik at hvis en gutt har langt hår, er det ekkelt eller han ser ut som ei jente?? Men rosa skjorter det er greit da?

Blir så irritert. Jeg har alltid syntes at menn med langt hår er flott, men jeg liker jo også kort hår. Min mann hadde langt og nå har han helt kort. Vår sønn liker rockemusikk og han vil ha langt hår- akkurat nå har han håret litt nedenfor skuldrene og det er etter at jeg klipte ham.. Alle tror at dette er mitt verk, men det var faktisk jeg som fikk ham til frisøren da håret nesten var på midja og han var kjempelei seg ! Hvorfor skal ikke folk få være seg selv??

Hva synes dere jenter ? Kjenner jeg blir irritert selv.

Fortsetter under...

Gutter skal selvfølgelig få lov til å ha langt hår om det er det de vil!! Likevel må jeg innrømme at jeg ikke liker når gutter har langt hår (skal sies at det sjeldent er pent med jenter som har hår ned til midjen - ofte pistrete og flisete). En mann med langt hår er det minst sexy jeg vet om. Rett og slett skikkelig turn-off. Det tror jeg forøvrig jeg og alle langhårede menn i Norge lever helt greit med siden jeg er godt gift med en mann med kort hår.

Joda, gutter må bare ha langt hår de. MEN, det finnes svært så gutter som faktisk tar vare på håret sitt. Å da ser det så utrolig teit ut med enten hår til midjen, og etterveksten er til skuldrene.. Eller att de har tynt livløst pistrete hår som virkelig IKKE er tatt vare på.

Men, for all del.. Ha hår til midjen er vell ikke noe problem..

Lite mandig synes JEG da.

Desverre så er det slik at mange med alngt hår ikke steller det, det henger i sjafser eller tynt og slitt. Da er det ikke pent. men og gutta steller det ogf det ser pent ut synes jeg det er helt ok.

Annonse

Jeg synes ikke det er fint når gutter har langt hår. Det ser bare utrolig sluskete ut. Jeg er heller ikke kjempe fan av for mye rosa på gutter. Liker ikke sånn oslo klyse stil...Eneste er at de som går med rosa, som oftest ikke ser sluskete ut da, men nesten litt for ordnet ut.

Jeg liker en mellomting jeg da. :-)

Langt hår er noe jeg fobinder med å være feminin. Samme gjelder kort hår. Det er noe som skurrer for meg når en mann har langt hår. Det er jeg sikker på mange hadde syns om menn plutselig fikk pupper, for meg er det omtrent like forstyrrende.

Menn med langt hår passer ofte inn i forskjellige båser, som f.eks forskjellige typer musikere, sosser (de har som oftest velstelt langt hår i sveis) eller menn som liker å skille seg ut eller virke sære. Jeg er ikke spesielt fan av noen av dem. Musikere kan gå ann, men der komer det ann på helheten. Men jeg tror nok uansett at det lange håret blir turn off for meg. En mann med langt hår signaliserer rett og slett at han ikke er typen for meg. Vi har sansynlig for forskjellige verdier.

Nevn en mann med langt hår som er en skikkelig mann ustyrt med god selvtillit, autoritet og maskulinitet. Så kan vi jo se om det finnes noen som alikevel er tiltrekkene.

Det må være lov å mene at gutter/menn med lang hår ser feminint ut. Iallefall om de ikke har skjeggvekst. Da må jeg liksom se to ganger om det faktisk er et hankjønn.

Men klart alle skal få være slik dem selv vil, MEN det må være lov å mene at det faktisk er stygt.

Gutter med litt lengde på håret kan være nok så sjønnt. Ser ofte i blader/katloger med barneklær gutter med litt lengde på håret. Små gutter med camo klær og skam klipt hår med gjerne grønne/blåe striper i håret de har fått når dem har vert hoss frisøren som belønning av de svinesund handlende mødrene sine. Ofte er sånne unger utrolig frekke i kjeften og har mangel på respekt. Dette noe jeg vil kategorisere som harry og white trash... Før dere dømmer meg: Nei jeg bor ikke på oslos vestkant, bor ikke en gang i oslo. Og ja gutten min har et par rosa skjorter og litt lengde på håret med litt fall i ;)

Annonse

ingenting som er gale med guttar med langt hår..

sjølv så skjønne eg ikkje koffe så mange mødre på død og liv skal barbera vekk alt det flotte håret på små guttar. (eg snakke om alderen 1-4 her) Treng ikkje nødvendigvis å vera langt, men det er ikkje noko fint med nazi-jugend-stil på små guttar heller.. (eller guttar/menn generelt)

jeg tenker som så at det er et stort overtramp på menneskets individualitet å mene så sterkt om en sak iflt til sitt eget barn. Har guttungen min lyst på langt hår, har jeg ingen rett til å nekte ham det. jeg har helt ingen rett til å nekte datteren min å være kortklippt og gå i guttete klær.

La folk få se ut som de vil, for de er individer som har rett til å gjøre det. Unntaket er vel hvis ungen vil ut i snøen å leke med bare truse på. Da kan man trå over og gjøre det beste for barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...