Gå til innhold

Hmmmm, Sende minste jenta til mamma i helgen, eller holde henne hjemme? (Vannkopper)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke snakket med mamma enda, da hun er sta og mener hun er minst like god som meg når ungene er syke osv.... Uansett, opptaget vannkoppene i dag ved kveldsstellet, så er jo helt i starten da, noen blemmer og mange prikker.

Hun er allment i topp form, var litt varm når hun skulle legge seg, men gjorde ikke noe tegn til ubehag. Annet enn at hun klør da....

 

Mamma har gledet seg til å ha henne til helgen, jeg er usikker... Hun virker jo frisk da... alikevell vill jeg på en måte ha henne hos meg slik at jeg selv kan overvåke tillstanden hennes....

(Hun er 2,5 år)

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis mammaen din mener hun er like god som deg når ungene er syke ville jeg bare sendt henne. Din mor bryr seg veldig om ungene virker det som :)

Jeg hadde bedt henne passe på at feberen holdes i sjakk og at hun ikke får alvorlige tegn som kan tyde på hjernebet el. hjernehinnebet. (svimmelhet, oppkast osv) Er jo veeeldig sjelden de får det, men greit å holde et øye med det!

Dessuten får hun ringe og oppdatere deg morgen og kveld så du slipper å bekymre deg :)

 

Hilsen mamma som har tre unger med vannkopper nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...