Gå til innhold

Hva er det med denne spermskrekken, egentlig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For et styr det må være å alltid passe på å ha håndkle eller tørkepapir tilgjengelig! For ikke å glemme hvor romantisk det må være å stikker ut av armene hans for å pisse rett etter...

 

Hva ER dere redd for? Guttelus?

 

Vaginaene er faktisk konstruert for å tåle samleie. Det er vel ikke sånn at ALLE på anonymforumet har sæd-allergi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker sperm i alle hull :) ( nesten )Og elsker følelsen av det renner ut igjen og :) mohaha Eller sug og svelg, trivelig hælg, spermen til typen er god, sånn passe salt :) Men øynene får han holde seg unna, d svir no jævli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er enig! Legger meg sammen med han og slapper av/sovner :-)

Springer ikke med engang på do eller i dusjen, med mindre jeg må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet du kan ikke ha mye peiling frøken.

Jeg elsker spermen til min mann! MEN den gir meg urinveisinfeksjon iløpet av FÅ timer dersom jeg ikke tisser innen ett kvarter etter sex.

Jeg får det ca. 5 ganger iløpet av året. Som oftes havner jeg på legevatken for jeg tisser blod.. Uansett hvilken lege jeg treffer på der så er det første de spør om: JA, DU TISSER VEL ETTER SAMLEIE?? Det er hygienetiltak nr 1.

Men good for deg at glufsa de tåler d da :)

 

Så nå fikk du svar på en av grunnene for spermskrekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men noen menn gir meg "sopp". Dvs de smitter meg ikke med sopp, den fins jo der, men de har alkalisk sædvæske, og da dreper de unna alt som er av melkesyrebakterier. Og like etterpå får jeg sopp, forbannet lort er det.

 

Han jeg er sammen med nå tåler jeg ganske godt. Men ikke sæd i rektum, det funker som klyster. Da må han ut av hullet før han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får så fort soppinfeksjon hvis jeg ikke får skvist ut spermen, vasket og tørket meg skikkelig. Dropper gjerne armkroken for å slippe kløe/svie den kommende uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...