Gå til innhold

Er dette frekt?? (ang. jobbsøking)

Anbefalte innlegg

Har tenkt å søke en jobb, det står ikke noe mail adresse til å sende søknaden på.Bare postadresse, dette er rett nedfor der jeg bor og jeg kjører forbi der hver dag når jeg leverer minstemor i barnehagen. Så jeg lurte på om jeg skulle stikke innom i døra med den, er det frekt eller er det ok å gjøre det??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142942992-er-dette-frekt-ang-jobbs%C3%B8king/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe alle burde gjøre som virkelig har lyst på en jobb, uansett om de kjører rett forbi eller får en voldsom omvei.

Da jeg ansatte så jeg bare med et halvy øye på de søknadene hvor vedkommende ikke hadde giddet å levere den personligt.

Annonse

Nå har jeg vært å levert søknaden, å det viste seg å være en "gammel" kollega av meg som er leder for den avdelingen! Hmmmmm, vet ikke om det er positivt eller negativt. Nå er jeg spent på hva som skjer framover ;-)

Han er bygningsingeniør og jeg er teknisk tegner, så han skal da bli min sjef! Han var veldig hyggelig når vi snakka sammen, sa Hei (så navnet mitt) med engang han så meg og sa at: ja, jeg trenger jo ikke spørre deg om hva du har jobba med før! Ååååååhh, er så spent, har ikke jobba som tegner på noen år pga der vi bodde i 4 år var det ikke mulig å få jobb som det. Krysser både fingrer og tær her jeg...... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...