Gå til innhold

Hva tenker menn hvis de skal ha sex med ei dame og hun har skikkelige slappe pupper??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, hva tenker han da tro.

Spennende problemstilling, og ikke minst fordi alle som har ligget med meg de siste årene har måttet gjøre seg de tankene.

Nei, jeg vet ikke jeg, de driver på som før, famler og slafser på dem. Slappe eller ikke. Men de sier sjelden hva de tenker utover noen gutturale grynt.

Om mannfolket hadde klaget over mine slappe hengepupper hadde jeg slengt dem rundt halsen på han og knyttet godt til.

Heldigvis er ikke mine pupper så slappe da, og henger ikke ned på knærne. Men så lenge de ikke gjør det så har han heller ingen grunn til å klage.

Annonse

Vil tippe de tenker det samme som damer gjør når hun har sex med en mann med slappe pupper, dvask mage eller en halvslapp, stusslig penis... Noen vil tenke at dette var da noe dritt, mens andre ikke bryr seg.

Tja, si det du. Ingen har klagd på mine hvertfall. Og de henger og er digre. Men de er mine!!!!

Kjæresten min elsker de (foreslo å løfte de, men da ble han sur.....). Så får den mannen som ikke liker slike pupper, finne seg damer som ikke har det. Men til dere menn som ikke orker noe heng eller "gamle ammepupper": Tyngdekraften innhenter oss alle. Bare se på guttas baller etter en viss alder, hehehehe

jeg ville ha blitt skuffet hvis puppene var flate og slappe, for jeg tenner veldig på en god håndfull, for å si det sånn. jeg er vel det man kaller en puppemann.

men vi er forskellige sånn, heldigvis.

hilsen mann.

Annonse

Nå har vel ikke jeg akkurat det mest spretne settet pupper en mann noen gang har sett, men vet du hva? Mannen min klager ikke. De var ikke akkurat perfekte før vi møttes, og de er langt fra perfekte nå.

Han sier at de er de flotteste han noen gang har sett, fordi de er HANS og ingen andres ;-)

Så lenge den du skal ha sex med faktisk liker deg for den du er, så spiller det absolutt ingen rolle. Og så lenge de ikke sklir ut av bh'en på undersida, så er de nok antakelig flotte nok å se på for hans del når du er oppreist ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...