Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Vi har prøvd å bli gravide siden minste ble født, planen var to tette. Klaffet ikke før NÅ, er i min 10. uke, og er så utrolig trøtt, sliten, kvalm, bare tom, ikke meg selv i det hele tatt Dette er jo selvfølgelig verdens dårligste Timing, siden vi er på flyttefot. Mannen er fantastisk flink og tar seg av det aller meste! Kjører et lass om dagen til det nye huset, og pakker for harde livet i helgene og ellers når han har tid. Etter jobb, før han kjører flyttelasset for dagen fikser han som oftest middag også. Jeg har SÅ dårlig samvittighet! Er hjemme med vår datter på 2, dette er jo et bevist valg vi har tatt, og normalt er huset alltid shinet og middagen på bordet når mannen kommer hjem. I disse dager skulle jo minst et rom vert ferdig pakket om dagen, når han kommer hjem. Ikke orker jeg å ha sex med han heller... tror det er 2 uker siden sist (normalt har vi sex minst annenhver dag) Klarer riktignok å holde meg oppegående nok til at minstejenta blir underholdt, er ute å leker litt osv hver dag... Mannen synes dette er mere enn nok han da, ah, han er så fantastisk! Takker egentlig bare gudene for at hun fortsatt trenger en liten dupp ila dagen, slik at jeg får en liten dupp selv.... Huff, dette er forferdelig, kaster opp hele dagen, som en konsikvens er jeg utsultet hele dagen, og som om jeg ikke var sliten nok fra før, hjelper det lite når kroppen ikke tar til seg noe energi heller Lurer ikke på noe som helst, bare sutrer, stakkars herlige mannen min skal slippe å høre på mere mas fra kjærringa si i dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142942738-jeg-er-deffinetivt-verdens-d%C3%A5rligste-mamma-samboer-kj%C3%A6reste-og-husmor-for-tiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå