Gå til innhold

Voldelig under sex..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er voldelig under sex..

Har sagt ifra flere ganger at det er ubehagelig.. Men han hører ikke etter.. (Hva i huleste har han ører til?!)

Idag, orket jeg ikke, siden han alltid er voldelig og jeg føler på en måte det blir tvang. Da kom det ett par "fine" ord ut av munnen hans og han gikk å la seg på gjesterommet..

Snakk om å være voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han slår, tar kvelertak eller liknende, pælmer du ham rett ut. Dersom han holder for hardt, biter el. liknende (kan forst sjeh i kampens hete uten at det var tilsiktet at det skulle gjøre vondt), sier du høyt og tydelig fra at det gjør vondt, og at dersom det skjer igjen vil du ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har slått, holder meg hardt ned før at han skal ha kontrollen.. og liker å gjøre det Hardt..og da mener jeg HARDT, jeg kan omtrent ligge å gråte av smerte..

 

Kan hende jeg virker veldig dum men jeg har faktisk tenkt å prate med han om det! OM han bare hører.. Og det ikke bare fyker ut det andre øret..Så, kanskje.. Hvis ikke kan han dra.

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, du virker ikke dum som vil prate med mannen din om det. :)

det er nok helt nødvendig.

 

jeg tenker at mannen din og du muligens har tenningsmønstre som ikke passer helt sammen? det er ikke " feil" i utganspunktet å være hverken sånn eller slik.

Men, dette er viktig: at mannen din tenner på å være brutal vil ikke si at du må finne deg i ting som er ubehagelige og vonde for deg.

en ting som er helt sikkert, er at du har rett til å sette dine egne grenser, og at mannen din skal føye seg etter dem.

om mannen din gjør ting mot deg som du ikke vil, er det overgrep, selv om du er i et parforhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...