Gå til innhold

Vil dere hjelpe Føderiket med å overleve Oslo universitetssykehus' lumske planer!


Hikken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PS: Jeg skal på Ullevål og møte ledelsen i MORGEN - det hadde vært så fantastisk med 1000 underskrifter til da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den der var ekstremt usmakelig, og du kunne virkelig ha spart deg for den.

 

Selv om jeg ikke støtter en sak, trenger du ikke være ufin.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å være ufin, detter er realitet og harde fakta - når man nedruster og legger ned får folk lenger reisevei til kompetanse. Dette kan i verste fall få fatale konsekvenser. Vi prøver bare å unngå etterpåklokskapen (som altfor mange må lære av dessverre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om DU brenner for en sak, trenger du jo ikke være så usmakelig og snakke om MITT barn.

 

Det er dessuten ikke gitt at tilbudet blir dårligere selv om man slår sammen fødeavdelinger, kanskje tvert imot. Du må tåle at andre mener noe annet enn deg. Det er en evig diskusjon dette med å sentralisere behandlingstilbudene på sykehusene. Det er ikke gitt at det å ha fødestue på hver øy og tue landet rundt er det beste tilbudet.

 

Hvis du skal snakke med ledelsen på Ullevål i morgen, er det jo en stor fordel om du greier å diskutere saken som sådan uten å involvere følelsene dine. Det fremstår som sakligere og mer profesjonelt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg født på Bærum og kommer nok ikke til å føde på ABC eller føderiket. Mn vet det er utrolig viktig for mange. De bør ikke slå sammen 2 bra tilbud.

Har signert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...