<3 Satser på 2012 bebis <3 Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Hei! Jeg hadde en utskrapning på fredag som var.. De første dagene etter hadde jeg litt svake mensmurringer og svake blødninger.. Nesten bare som litt blodig utflod.. På søndags kvelden så fikk jeg voldsomme smerter nederst i magen på venstre side. En uutholdelig smerte... Klarte nesten ikke gå og måtte få samboeren min til å ordne smertestillende til meg. (jeg tar så og si ALDRI smertestillende). Jeg begynte også å blø mere! Det ble til slutt sånne store "svisker" som etter en SA.. Mange om dagen på størrelse med golfballer.. Smertene avtok litt søndag etter pillene, men startet opp igjen på mandagen! Og blødningene.. Ikke så mye rent blod i bindet, men MYE snevret blod.( "svisker" ).Er så mange og så plagsomt at jeg kan ikke gå på butikken en gang uten å vite at det er en do i nærheten! Hmm... Synes kanskje ikke dette høres så normalt ut? Trodde jeg skulle "slippe unna" dette når jeg har gjennomgått utskrapning?? Er det noen der ute som sliter med dette eller vet når det gir seg?? Jeg kontaktet legevakten på Søndag, men fikk beskjed om å ta piller å gå å legge meg, ring tilbake om pillene ikke hjelper... De hjalp jo så jeg ringte aldri tilbake, men er det meningen jeg skal ete piller? Håper på noen beroligende svar fra dere ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142942515-mye-vondt-og-blodklumper-etter-utskrapning/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå