Gå til innhold

Legen informerte ikke om chlamydia


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var 18 år og hadde problemer med underlivet. Gikk til lege, fikk en sjekk og fikk utskrevet antibiotika. Ble frisk.

 

Nå, 8 år etter sier min fastlege (annen lege) etter å ha kikket litt i journalen min. "Ser du hadde chlamydia i 2003...

 

Burde ikke min lege ha informert meg den gang? Og, bør jeg nå ringe den typen jeg var sammen med den gang for å informere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe.. det var nok han som smittet deg. Og han VET han hadde clamydia. Menn kjenner det GODT. Vi kvinner kan merke lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. du fikk antibiotika for noe:)

Falt det deg ikke inn å spørre hva det var? :)

 

Ja, en burde tro han skulle ha informert deg, men gamletypen din har nok funnet det ut for lenge siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var 18 år og ante lite om hva som fantes og ikke fantes av antibiotikatrengende kurer for underlivsproblemer. Var før internetts tid dette her (eller, før JEG var oppkomlet i det minste)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har glatt tatt antibiotika når legen min har sagt "Du har en infeksjon som må behandles". Så hvis legen min hadde sagt at jeg har en underlivsinfeksjon som må behandles hadde jeg antatt at det var en ubestemt form for bakteriell vaginose og tatt medisinen min og ferdig med det.

 

Jeg skjønner deg godt, HI. Irriterende at legen ikke sa hva du hadde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er oppegeånede og voksne i en alder av 18. Det er ikke HI her som har gjort en feil, men legen hennes den gang!

 

Han skulle informert henne om det, han skulle sagt at hun måtte gi beskjed til de hun hadde hatt sex med, og hun skulle hatt GRUNDIG informasjon om evnt skadevirkninger av å ha chlamyida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...