Gå til innhold

Hvor mange uker :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nedtelling til 12 uker, er livredd for SA så gleder meg til å kunne slappe av mer og nyyyte svangerskapet !

7 uker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..altså 5 uker igjen :)

Skrevet

er 8 +3 i dag...så har 3 + 4 igjen =)

Skrevet

Uke 10+2 her <3

Så i underkant av 2uker igjen da :D

Gjest Mimsy&spire
Skrevet

Et sted mellom 5+0 og 6+0 her... heldiggriser som har kommet lengre, og særlig dere som har sett hjertet slå! Tenker på SA mye av tiden - er redd når jeg skal på toalettet (tenk om det er blod i trusa?) eller hvis det gjør litt vondt i magen... men så er det happy times når man snakker med kjæresten om alt det fine som venter, og pusler i leiligheten for å gjøre det litt mer barnevennlig... sukk :)

Skrevet

10+2 idag :) er like redd som som alle andre i denne perioden. Symptomene et det men ikke såååå sterke lengre, en kan jo heller ikke kjenne liv så tidlig, så denne rugetiden er vanskelig! MA er jo den største frykten! Skal ikke på UL før uke 18 så får bare smøre meg med tålmodighet ;)

Klem

Skrevet

Jeg er mellom 11 og 14 uker et sted, gleder meg til å få endelig termin på ordinær ul etterhvert. :)

Skrevet

Er i uke 11 en plass.. så bare litt over en uke til de 12 magiske er over. Gleder meg :)

Skrevet

Jeg er 10+3 i dag :) Var på ul da jeg var 8+0, men tanken om at en SA kan skje, ligger der hele tiden.. Denne uken har jeg så og si ikke kjent noen symptomer, men det er vel normalt at de kan dabbe av på denne tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...