Gå til innhold

Sur, gretten, trøtt, sint, lei, frustrert... Denne delen av graviditeten kunne jeg vært foruten :)

Anbefalte innlegg

Akkurat likt som med førstemann, og det er ikke noe gøy å være hormonella-bitchen..

Advarer dere allerede nå: dette er et innlegg hvor jeg bare skal få ut all frustrasjon, for hvem andre skal jeg klage til når ingen vet at jeg er gravid?? Mannen? Nei vettuhva, det er HAN som har fått meg gravid, men han har jo ingen sympati ovenfor neg for han har det jo så travelt på jobben og så mye som han må gjøre... (ikke at det er noe spesielt da, for han jobber jo stort seg døgnet rundt). Jeg er DRITA lei av alle iPhone, iPad, Mac, osv osv som piper døgnet rundt med alle advarsler om at han må huske ditt og datt, og alle mail og telefoner som tikker inn og som han bare MÅ svare på.. Og det topper seg helt når han ringer 10 min etter at han egentlige skulle vært hjemme og sier at han kommer om en time? Jeg har i det minste lært at jeg aldri begynner på middagen før jeg vet når han kommer hjem..

Men det verste er vel kanskje når han skal begynne å fortelle meg hvor genialt den nye appen på telefonen hans er siden han da kan loggfør alle gjøremål.. Og gjerne plusse på noen gjøremål til meg også. Sukk.

Jeg vil bare ha litt fred!! Med mitt grusomme humør har jeg nok med å komme meg opp om morgenen, ordne meg og mini på 1,5 år, lever i bhg, kjøre i rush til jobb og funger som en god leder på jobb, uten å stupe av tretthet.. Så er det hjem igjen i rush, hente i bhg, lage mat, leke med mini, legge han for så å ta oppvasken og vaske klær og ellers annet i huset. Etter dette ligger jeg kaputt på sofaen mens mannen fremdeles er i tlf og på macen.. Og så får jeg høre at jeg ikke viser han nok interesse og ikke er lidenskapelig nok??? NEI, jeg bilbombe ha sex, jeg vil ikke at du skal ta på meg, jeg vil bare være i fred!!!

Så midt oppi det hele, nygravert og greier, så gleder jeg meg over det lille vidunderet i magen og VET at jeg skal takle tobarnsmammatilværelsen helt fint... Jeg må bare komme meg gjennom de første 3 månedene...........

Takk for utblåsningen!!!

Fortsetter under...

Haha, så bra dette innlegget var!!! Kjenner meg igjen her, men mannen, ipoden osv, bortsett fra at jeg ikke lenger er gravid:-( Men hormoner er det nok av og nok å irritere seg over!!! Masse lykke til videre!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...