Gå til innhold

roligere babygutt...

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 31+1.. og babyen har blitt så mye roligere di siste dagene.. kjenner han av å til,men ikke så ofte, og mye som før.. bør jeg kontakte jordmor? huske ikke hvordan d var sist,om di blir roligere jo mindre plass di får? noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da bør du ringe føden å høre med dem om du bør komme inn til en sjekk. Er med på tell med meg og i de papirene står det at det er viktig å ringe om man ikke har kjent liv en dag, og når sparkemønstre forandrer seg. Alt er nok helt fint men best å sjekke for sikkerhets skyld :o)

Skrevet

Jeg tror jeg har vært på ca 4 ultralyder siden uke 29 (nå er jeg i uke 33!) pga roligere lillegutt i magen i noen dager av og til. Men han bare sover og tar igjen litt "hvile" eller har byttet stilling. Men de sier jo det er bedre å sjekke 11 ganger for mye enn en gang for lite :) Også får du jo sett han og får vite at alt er fint, så blir du gladere og mindre bekymret av det :)

Det går nok bra med lillegutten din, men vet veldig hvordan du føler det. Du er absolutt ikke alene om å kjenne en roligere liten krabat inni magen i perioder på noen dager...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...