ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 er 31+1.. og babyen har blitt så mye roligere di siste dagene.. kjenner han av å til,men ikke så ofte, og mye som før.. bør jeg kontakte jordmor? huske ikke hvordan d var sist,om di blir roligere jo mindre plass di får? noen med erfaring???
sahrah Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Da bør du ringe føden å høre med dem om du bør komme inn til en sjekk. Er med på tell med meg og i de papirene står det at det er viktig å ringe om man ikke har kjent liv en dag, og når sparkemønstre forandrer seg. Alt er nok helt fint men best å sjekke for sikkerhets skyld )
LykkeligmedBabY Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Jeg tror jeg har vært på ca 4 ultralyder siden uke 29 (nå er jeg i uke 33!) pga roligere lillegutt i magen i noen dager av og til. Men han bare sover og tar igjen litt "hvile" eller har byttet stilling. Men de sier jo det er bedre å sjekke 11 ganger for mye enn en gang for lite Også får du jo sett han og får vite at alt er fint, så blir du gladere og mindre bekymret av det Det går nok bra med lillegutten din, men vet veldig hvordan du føler det. Du er absolutt ikke alene om å kjenne en roligere liten krabat inni magen i perioder på noen dager...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå