Gå til innhold

hva sjedde m laguna.blogg?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den gamle livsstilen med singelliv og festing ble for fristende nok en gang, det ble vel for flaut og innrømme. Pappaen har heldigvis vert nok til og ta vare på gutten. Hun er kjæreste med en som er kjent for og drive med narkotika og planlegger vel neste Mexico tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Men hva i all verdens navn og rike er det du skriver?!

Det er tydelig at du er en av mine ''haters'' som lever av å dikte opp ondsinnede rykter og spre dem videre enten på forum som dette eller på min egen blogg, og forventer at jeg ikke skal finne det ut og svare tilbake! Maken til frekkhet!!

Jeg har det kjempe bra, både jeg og Daniel! Vi lever i beste velgående begge to, og jeg har begynt å blogge igjen. Det er nemmelig ikke slik at selv om jeg tar en bloggpause fordi jeg har så mye å gjøre med tanke på skole og Daniel, og derfor velger å prioritere han først - har slått meg på flasken og blitt sammen med en som driver med narkotika!! Skamme deg skulle du, tenk å skrive slik på et åpent forum om et annet menneske når det er fullstendig blank løgn!!

Og hvor i all verden tar du det fra at pappaen er den av oss som har vett nok til å ta seg av lille Daniel, når Daniel bor FAST HOS MEG og er med meg hele tiden?!!

Og at jeg drikker? Fortell meg EN gang jeg har drukket etter nyttår? Det kan du nemmelig ikke, for jeg drikker aldri!

Jeg begriper ikke hva som er problemet med slike som deg, hva får deg til å skrive slik? Er du sjalu fordi jeg kommer meg opp og frem i livet, og klarer å leve lykkelig på tross av mennesker som deg som gjør alt de kan for å trykke meg ned?! Skal jeg gi deg et tips? Se på deg selv før du rakker ned på andre, og gjør mot andre det du vil de skal gjøre mot deg. Skal du fortsette å leve med denne innstillingen resten av livet er det dessverre ikke langt du kommer.

Jeg er sjokkert over det du skriver, og ønsker at du tar kontakt med meg enten her eller på mailen min - [email protected]

Det du sier er nemmelig helt uakseptabelt, og jeg vil veldig gjerne snakke med deg aniskt til ansikt, for akkuratt slik oppførsel tolererer jeg ikke fra noen - verken til meg selv eller andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...