Gå til innhold

Hva gjør du når mannen har kommet inni deg? (løper på do, tørker, dusjer, eller hva?)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tørker bort det verste med litt dopapir, så legger jeg meg godt i armkroken hans og koser, prater litt før vi evt sovner, om det er kveld.

 

Husker med andre partnere at restene har runnet ut når jeg reiser meg etter samleiet, men det skjer ikke med ham jeg har nå. Har han lite sæd eller? Hehe... Mangt man skal lure på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tørket med hans t-skjorte eller noe ;) hahaha.. eller gått på do fordi jeg må på do.

 

Min eks hadde MYE sæd, men tørket med det som var tilgjengenlig der og da, og vasket det heller dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har papir og våtservietter i nattbordskuffen. Men pleier stort sett å gå på do etter å ha tørket det verste, for jeg kan ikke fordra at det renner ut litt og litt hver gang jeg rører meg i senga heheh. Tror nok min kar har ganske mye sæd, også blir det jo ikke mindre av at ei sliten gravid kone ikke greier å ha sex så ofte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid brukt håndkle,også må jeg stort sett tisse etterpå uansett,så da forsvinner resten på dopapiret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må både tørke av meg og så løpe på badet, om jeg ikke vil ligge der og lekke litt her og der. Og det føles ekkelt, så..

 

Hvor mye som kommer ut og hvor fort kan ha noe med både hvor mye sæd han har og hvordan du er formet inni deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har truseinnlegg som tar i mot på vei til doen. Der tisser jeg og presser litt for å få ut mest mulig, før jeg tørker meg som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer underlivet stort sett jeg da. Han jeg endte opp med har sikkert mye sæd, usj, føler jeg lekker hele dagen etterpå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HI her:

Kan nevne at når jeg går på do dagen derpå kan det komme noen tykke, slimete rester ut.

Med andre partnere har det vært tyntflytende og runnet ut ganske med en gang.

 

Hmmm... Han har ingen barn, kan dette ha noe å si for sædkvaliteten hans? (Helt sikkert ikke, men siden jeg lurer så spør jeg:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er på dagen setter jeg meg på do og lar det renne ut.

 

På kvelden bare legger jeg en håndkle mellom beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten alltid ordentlig vondt om han kommer inni meg jeg.. Dette begynte etter fødsel. Så nå om han kommer inni meg så kan jeg ligge ca 5 min i senga før det begynner å gjøre vondt, og da bruker jeg ca en halvtime i badekaret før ting begynner å roe seg.. Lurer på om jeg muligens kan ha utviklet en slags allergi?

Det er i hvertfall litt av en demper.. :s Selv om det er ordentlig digg før det begynner å gjøre vondt, og han trekker seg ganske ofte så vi prøver jo så godt vi kan å unngå problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker med papir mens jeg enda ligger i senga, spurter på do, da renner mesteparten ut, tisser, tørker resten og vasker meg etterpå.

 

Her er det snakk om en mann med myye sperm! Jeg må alltid tisse etter sex, om jeg bare blir liggende får jeg UVI, og det er ikke så kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ta handduk/t-skjorta hans og få mye ut der. Så går jeg å tisser det ut. Og så må jeg lage pussyfarts. Veldig effektivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en tur på do. Liker ikke å bli liggende lenge, og hvertfall ikke sovne om det er på kveldstid, med fuktighet der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sovner jeg.

 

Hvis jeg hadde vært så plaget som enkelte av de andre her: hvorfor tar dere'n ikke i munnen i stedet da? Han vil elske deg på livstid hvis du uplanlagt suger den av etter at du selv har kommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er i en periode vi prøver å bli gravide: Han fikser papir, og jeg putter det mellom bena og der blir det til neste morgen...

 

Ellers: Han går på do, kommer med papir til meg, og jeg løper på do etterpå og tisser og skviser;-)

Her kan det også komme lange ting dagen etterpå selv om jeg har både tisset og skvist;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI: Jeg har også vært sammen med en som hadde lite og tykk sæd. Men han lagde ei jente på meg, så d skal ikke ha noenting å si for sædkvaliteten.

Når det kommer til hva jeg gjør etter sex så tisser jeg alltid, ellers så er jeg garantert å få blærebetennelse. Det vil alle leger råde damer til å gjøre ;)

Jeg spyler meg ofte i dysjen og jeg da.. eller vi gjør det ofte sammen jeg og sambo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...