Gå til innhold

Hotell i New York!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal til New York i juni med vår ettåring!

 

Noen som har vært der og vil anbefale oss et hotell for oss? Vi vil ikke bruke alt for mye på hotell, men opp mot 250 euro natta går fint. Er greit om det er en liten suite, så vi kan sitte litt på hotellrommet om kvelden etter at han har sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bodde på et hotel som het Hotel 91 i Chinatown.Veldig hyggelig hotell, rent og store rom. Hadde ikke barn da, men vi var 3 voksne og 1 tenåring. T-banen lå 4 min å gå unna, vekdig praktisk. Billig var det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide leilighet gjennom nyc-jc. To superhyggelige nordmenn som leier ut leiligheter. Ikke i New York - men i New Jersey. Det er bare en kort togtur unna, og vi brukte ikke lang tid på å komme oss inn til selve byen. Jeg tror prisene deres har økt en del siden vi var der (2008) men anbefaler deg absolutt å sjekke det ut.

Vi hadde ikke barn da, men hadde helt klart bodd i New Jersey om jeg skulle reist nå. Vi betalte rundt1000 kr natta og hadde sengeplass til 4, (1 soverom, seng i stua, stort bad, kjøkken, uteplass med utsikt rett til manhattan!) Nydelig ferie!

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...lurer på om det for kort tid siden kom en ny lov i NYC om forbud mot å leie ut leiligheter til turister. Skal ikke si det 100%, men her er linken:

http://www.dinside.no/846381/forbyr-utleie-av-leiligheter-til-turister-i-new-york

 

Selv bodde jeg på Hotel Metro: rett ved Macys og Empire State Building, inkl. enkel frokost...men ganske små rom.

Radisson Lexington er også bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...