Turaluralu Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Skal til overtidsvurdering i morgen på SUS. Da er jeg i uke 41+6. Betyr det at jeg blir satt igang(forstod det nesten slik på legen min), eller bare ser de på meg og ber meg ta ei pære for så å sende meg hjem igjen? Ble så usikker etter alt jeg har lest om emnet. Gruer meg sånn viss jeg må settes i gang og være lenket til et dryppstativ. ønsker meg sånn en naturlig fødsel på fødeloftet (noe jeg ikke fikk sist) Samtidig blir det et vanvittig slag i trynet dersom jeg må dra hjem igjen etter vurderingen i morgen. Det tærer på psyken etterhvert. 10 dager over gjør noe med humøret.. Hvor lenge over tiden kan man bli gående? noen som har noen nylige erfaringer med overtidsvurdering, gjerne ved SUS?
Trultesmamma Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Hei! Sus har 12 dager før de setter igang, noe som betyr at det ikke er mange dagene til du har babyen din i armene =)=) Var også innom føden på en samtale da jeg skal få litt tilrettelegging og der viste jordmora meg stativet den druppen henger på. stativet hun viste meg var bevegelig slik at du kan bevege deg litt med stativet på sleg. Syns det virket ok ut jeg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå