Gå til innhold

Nathaniel eller Julian? Hva synest dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for innspill:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir jo som å velge mellom pest eller kolera, men jeg må si Nathaniel er det verste.

Skrevet

Enig med Kajsa - det blir som å velge mellom pest eller kolera, og enig i at Julian er det som er minst dårlig...

Skrevet

Julian her:-)

Synes Nathaniel er litt pompøst på et vis.

Skrevet

Helt klart Julian! :-) Liker ikke Nathaniel. Synes det blir for feminint.

Skrevet

Jeg liker Julian, så stemmer for det:)

Skrevet

Liker nok Nathaniel best. Egentlig kun pga kjekke Nathaniel i Gossip Girl, da det er eneste assosiasjonen, haha! Julian synes jeg er så latino, og latino-navn på norske synes jeg er harry.. Veldig feminine navn begge to.

Skrevet

Jeg liker begge :) synes nok Julian er finest og passer best i Norge, Nathaniel blir litt langt..

Så: Julian :D

Skrevet

Synes de er ganske veike og feminine begge to, men etter min smak er Nathaniel klart finest. På en annen side ser jeg på Julian som mindre poppis...

Skrevet

Nathaniel :) Det er helt greit

Skrevet

Signerer Kajsa og Kakao med fet skrift og masse utropstegn. Urk.

Skrevet

Tusen takk for alle tilbakemeldinger:) Det som er litt spesielt med Julian da, det er at det var den kommende storesøster på 4 år som fant på det navnet - så det er litt morsomt da.

Skrevet

Signerer Kajsa og Kakao på det sterkaste!

Skrevet

Julian er helt forferdelig, Nathaniel er et vakkert, bibelsk navn!

Skrevet

Julian! Forbinder det med en veldig sjarmerende gutt som gikk i bhg til sønnen min:) Kjenner ingen Nathaniel, men kunne sikkert likt det bedre hvis jeg hadde kjent en liten med det navnet.

Skrevet

Syns Nathaniel er veldig fint. Julian derimot syns jeg er grusomt, altfor feminint..

Skrevet

Hei!

Har dere vurdert varianten NathanAel? Er kanskje noe enklere aa uttale i Norge?

Skrevet

Liker ikke noe av navnene. Synes derimot jentenavnet Nathalie er veldig fint. Hvis jeg skulle velge måtte det bli Julian.Synes Nathaniel blir veldig feminint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...