Gå til innhold

Skal reise til syden med baby.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta gjerne med bleier og middagsglass/grøt. Husk skygge/parasol på vognen. Ha gjerne med noe frukt og nye spennende leker på flyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg vil anbefale deg Alcudia på Mallorca. Jeg har vært der selv med ettåring og stranden var så fin for lek. I tillegg er sentrum fint å trille tur med vogn i. Av hotell så er jeg blitt anbefalt Princesa.

http://www.ving.no/spania/alcudia/sunwing-resort-spa-alcudia

 

Da barnet ditt er så lite ville jeg ikke reist i juli/august da det blir veldig varmt. Litt rimeligere blir det også om du reiser i juni, eller august/september.

 

Når du reiser med et så lite barn så ville jeg kostet på meg veranda mot sjøen da barnet legger seg før deg,

stort reiseapotek med alt du kan tenke deg av tilbehør. Ta med deg det meste av barnemat (grøt, fruktyoughurt, middagsglass, bleier etc) høy solfaktor og lette klær til barnet, gjerne langermet tynne hvite linskjorter (ihvertfall noe som dekker skuldrene. Solhatt/ lue til barnet, sandaler og badesko samt et sett av dette uv badetøyet (tror apotek selger de). Sola står høyest ca mellom kl 13-15 og da er det greit at barnet får sove på hotellrommet uten sollys på seg.

God tur da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...