Gå til innhold

hvor gamle syns du barna bør være før de kan være med andre barn hjem fra barnehagen?


beggeto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må du vurdere etter skjønn. Jenta mi har vært med hjem til og hatt med en venn hjem fra 1,5 års alder. Hun er en veldig trygg og utadvendt jente og vi foreldrene kjenner hverandre ganske godt så da syntes jeg det var helt greit. Nå er hun 3 år og er med andre hjem av og til. Hvis barnet selv vil så er det modent nok til det tror jeg. Så får du evt vurdere om det er foreldre du stoler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 4år er min erfaring, da synes mange det er både kjekt og litt spennende. Er barna yngre enn det så stilles det litt ekstra krav til hvor godt foreldrene kjenner hverandre og ikke minst barna. Foreldre og barna bør selvsagt ha god kjennskap til hverandre når barna er 4år også, men tross alt kan en 4åring si fra bedre enn feks en 2åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I bhg der jeg jobber er de ca. 3,5. De som først har begynt nå har mast siden november om å få lov, men foreldrene ville vente litt... Men 3,5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis foreldre vi har vært på besøk hos spør, så er det helt greit. snart 3 år, er bleietørr og er flink til å si i fra om sine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...