Gå til innhold

Ekser og tidligere flørter på Facebook


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det stadig er folk her som skriver at de ikke kunne finne på å ha eksene sine på facebook. Jeg skjønner ikke det jeg.

Jeg er venner med alle mine ekser som er på FB + tidligere flørter.

Mannen min synes ikke det gjør noe som helst.

 

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal man ha dem der? Jeg bryr meg ikke om hva de driver med, de bryr seg ikke om hva jeg driver med, ferdig med det. Er det om å gjøre å ha flest venner? Det synes jeg hører fjortisalderen til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har sin første kjærlighet på facebook, og det er helt greit. Når de hadde et forhold var omtrent 5 år gammel.

Men han får ikke ha sin siste x der, fordi jeg ikke liker henne.

 

Jeg har en gammel flørt på facebook, og det syns han er greit nok. Men ingen x'r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er venn med flere ekser, og tidligere flørter, i virkeligheten og da er det naturlig å ha dem også på Facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gamle flammer på facebook, og det har sambo også! Kan man ikke være venner selv om man ikke er sammen lenger, DET hører fjortisalderen til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe.. jeg har både eksen og kona hans som venner på facebook ;) Begge er mine venner, og ble kjent med dem på ulike tider og ulike steder :)

 

Ellers har jeg både tidligere ekser, elskere og småflørter som venner.

 

Men jeg er singel, så jeg bestemmer selv hvem jeg har som venner. Om jeg treffer en mann, så må han godta meg og slike ting, samme som jeg må godta at han har en fortid som han kan være venner med :) Det har med egen moral og hvor en setter streken å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det som deg HI. Det er jo mennesker jeg har vært veldig glad i, hvorfor hate dem etter det ble slutt? Nei, er venn med alle mine xer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...