Gå til innhold

Æsj! Overhørte hådtverkerene i huset vårt. Snakket om guttetur til Brasil i karnevaltiden

Anbefalte innlegg

Han ene depper over at han ikke kunne dra i år. Sier til kollegaen at de har seg med 3-5 forskjellige jenter for dagen. Ikke samtidig.

"Tar deg seg betalt" sier han andre.

"Nei, gratis lammekjøtt av beste kvalitet. Villig og billig. Yammi!".

Sjokket. For noen ekle griser.

Fortsetter under...

Er også en mulighet at dette var skryt. Selv unge menn syns vel det er mye med 3 damer til dagen.. Men at mange av disse håndverkerne betrakter jenter som gjenstander uten følelser, det tror jeg sikkert.

Annonse

Vel fakta er at i Brasil så er damene helt ville etter sex, og spesielt legger de ann på turister/mannfolk fra andre land.

Jeg vet om mannfolk som har vært utro når de har reist til Brasil...

Min mann for aldri reise dit..hehe, ikke for at jeg ikke stoler på han.

Men damene der nede er som sagt helt utrolig sex fiksert, og elsker å sprade rundt i tanga....

Tror du virkelig at det er flere håndverkere en andre yrkesgrupper som ser på damer uten følelser. Tviler sterkt på at det har noe med yrket man velger å gjøre du. Ærlig talt.

Idioter av menn (og kvinner) finnes i alle yrkesgrupper.

Skjønner dem godt. Brasilianske damer er heite som juling i tillegg til at de er villige. tenker nok det er noe annet enn blåhvite isdronninger her hjemme som er gniene på kjøttrosa si.

Gjerrige på kjøttrosa si?? Hva vet du om det tør jeg spørre?? hihi :)

Uansett er et ekkelt måten noen ser på kvinner på, "tøm-og-røm"! Sannheten er vel at hjemme i Norge er det ingen som er interessert i dem, derfor de må reise ned til Brasil for å få seg kjøttrose hehe ;)

Håndtverkere er stort sett tilbakestående. Det kan jeg si etter å ha hatt en gjeng i huset til å pusse opp badet...

Spesielt rørleggere er enkle. Da de skrudde opp speilskapet på badet, boret de hull i bakveggen, slik at ledningen til lysarmaturet havnet inni skapet, istedet for at de monterte det i underkant av ledningen.

Og det er ikke sånt skap som skal ha lys inni. Dørene er massive...

Annonse

Jepp. Samma sorten som drar til Brasil som drar til Thailand.

De får ikke øverste hylle hjemme. Og speller seg som popstjerner i varmere strøk.

Den litt misslykkede nordmann (med mikrotiss, fnis..)

20.18: Mannen min er rørlegger og i så måte befriende enkel. Det er tydeligvis jeg også for jeg skjønte ikke en dritt av det du prøvde å formidle der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...