Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Junior har hatt veldig sår gråt ved legging de siste dagene, og det eneste som hjelper er at jeg gnir på legger og lår..bare kosete, eller vondt??
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Hmm.. aldri hørt om at dette kan være aktuelt for så små babyer, trodde det var mest for litt større barn det var vanlig..? Kanskje han bare er kosete, men ikke så lett å vite alltid med disse små..
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Hmm, syns det er litt rart jeg å, men han krabber for fulle mugger om dagen og jobber veldig med å reise seg opp etter ting! Kan det ha noe å si? At han rett og slett er sliten i beina? Det er kun lår og legger som hjelper å gni på, prøvde hodet, ryggen håndå osv..da ble han bare mer grinete. I natt gråt han i søvne flere ganger, trodde han var våken, og gikk inn for å se cånn 7 ganger, men han sov..stoppa når jeg gnei på leggene... Sær unge?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Kan jo godt tenkes at når han er så langt fremme i utviklingen som han er i forhold til sin alder, at han rett og slett er litt "overbelastet" i beina, slik at det kan være litt ømt etter en lang dag? Du kan jo prøve å sette av en tre kvarters tid eller noe før han skal legge seg, hvor du masserer beina hans med olje? Kanskje han ville syntes det var godt? Lykke til hvertfal!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 Takk for tips Det skal prøves i morgen! Kan sånn lavendelolje være noe tro?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. februar 2011 #7 Skrevet 23. februar 2011 Lykke til da! Spennende om han syns noe om det:) Ang lavendelolje så aner jeg ikke da jeg ikke har peiling på sånt, så jeg har bare brukt babyolje når jeg har massert mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå