2 Mini oss Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg var 5+5 på søndag, og etter at jeg nøys fikk jeg ekstremt sterke smerter i korsryggen. Klarte ikke reise meg, gå ingenting. Nå to dager senere har smertene spredd seg og stråler fra ryggen, over i lysken, nedover, foran på lårene, og noen ganger litt oppover i ryggen! Det er vondest når jeg sitter eller bøyer meg, men smertene er konstante uansett hva jeg gjør! Dette er mitt andre svangerskap, hadde litt smerter i bekkenet hvis jeg bærte tungt eller overbelastet ryggen sist gang, men da gikk det fort over igjen. Nå føler jeg meg helt invalid! Trodde ikke det var mulig å få bekkenløsning så tidlig, og legen trodde heller ikke det var det, men en muskelstrekk i ryggen ?! Uansett, tenkte på å reise til en kiropraktor, men er det trygt så tidlig i svangerskapet? Husker sist gang, så var jeg på et spahotell rundt denne tiden, og fikk beskjed om at jeg ikke kunne få massasje, for det kunne fremkalle spontanabort! Uff, hva skal jeg gjøre! Driver egen barnehage, og er ikke bare bare å bli syk derfra + at jeg har datteren min å ta vare på! Sorry langt innlegg, føler meg bare så hjelpesløs nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142941420-er-det-virkelig-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-bekkenl%C3%B8sning-s%C3%A5-tidlig-au/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 22. februar 2011 #2 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg vet iallefall at man kan få bekkenløsning så tidlig! det var grunnen til at jeg tok graviditetstesten! kjente igjen smertene fra forige sv.skap. Jeg kjenner det spesielt når jeg er og handler. det er såå vondt å svinge handlevogna:( AU! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142941420-er-det-virkelig-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-bekkenl%C3%B8sning-s%C3%A5-tidlig-au/#findComment-142941881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaN Skrevet 23. februar 2011 #3 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja det er mulig, men det er ikke nødvendigvis bekkenløsning, kan være bekkenlåsning også. Eller stivhet pga. endrete hormoner. Mange kiropraktorer jobber spesielt med gravide og bekken, det skal være trygt. Har selv gått en del til kiropraktor i to svangerskap og det har hjulpet godt mot bekkenlåsning i alle fall. Låsning går mer på at muskler og ledd stivner til, men ved løsning så er det for løst/ slarkete på en måte. Smertene ved låsning og løsning kan være mye de samme, i alle fall sitte på samme sted. Mitt råd er å ringe en kiropraktor og høre om de kan hjelpe. Da vil du i alle fall få mer greie på hva dette egentlig er. Så kan du se om det har noe for seg, du finner fort ut om det virker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142941420-er-det-virkelig-mulig-%C3%A5-f%C3%A5-bekkenl%C3%B8sning-s%C3%A5-tidlig-au/#findComment-142946438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå