Gå til innhold

Herregud, klarer ikke slutte... :(:((((

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva jeg skal gjøre... har sagt til samboer at jeg har slutta, men siden jeg er arbeidsledig og går hjemme, tenner jeg meg en røyk med en gang han er ute av døra! Og røyker helt til en time før han kommer hjem... skjønner ikke hva jeg skal gjøre for å klare å slutte... :( Skal prøve dette med røyketlf imårra... se om d hjelper...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142941416-herregud-klarer-ikke-slutte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problem som HI, jeg jobber bare 50 % så jeg også tenner røyken så fort han er dratt på jobb... han jobber mye hjemme også i 2 etg mens jeg sitter nede i 1. hender ofte at jeg sniker meg ut en tur på kvelden også.. kjempe kjipt:(

Jeg er inne i de siste ukene som gravid...Før jeg ble gravid,røykte jeg 2 kartonger i mnd,men når testen var positiv,tok det meg 2 dager å slutte!

man må skru om tankegangen litt..Jeg går hjemme hver eneste dag,fikk tidlig bekkenløsning og dermed var jeg ikke egnet i jobb..Lange dager for meg også..og jeg kjente ett savn etter røyken...MEN...Tenk på barnet som vokser inni dere jenter!!!Hva skader det kan utføre for hver sigarett dere tar dere...Prøv å tenk litt den retningen...det er ikke dere selv dere skader ved å smugrøyke for samboer o.l...dere skader barnet deres....Hvor er samvittigheten??

Samvittigheten er der.. tro meg!! den er nok mer hos de som røyker under graviditeten enn de som har klart å slutte.. er i uke 28 og røyker fortsatt enda..

Er dessverre ikke alle som er like sterke og klarer å bare kutte ut røyken.. og det dummeste jeg ser er når folk som har klart å slutte, skal skrive sånn til de som faktisk ikke klarer det.. hva gjør dere inne på disse sidene om dere har klart å slutte? :)

Hei. Det er dumt å smugrøyke, det lukter jo røyk av dere...Så ingen som går på den nei:)

Jeg er eks-røyker. Anbefaler Allan Carr sin bok endelig ikke-røyker. Den hjalp meg veldig. Men du må ville, og ønske ellers nytter det ikke.

Hadde også veldig mye hjelp av slutta.no. Eller opptur.no. Der kan dere diskutere med andre som er i samme situasjon. ANBEFALES. Lykke til...

Annonse

Jeg vet så godt hvordan du har det. Jeg er nå 26 og smugrøyker også, vet det er helt på tryne, og den dårlig sanvittigheten gnager meg til margen!! Allikevel får jeg det bare ikke til!

Jeg har ringt røyketelefonen, men synes ikke jeg fikk så mye ut av det... Var inne på slutta.no i går og registrerte meg, og håper nå å få mer ut av det...

Jeg må si at det på en måte er godt å se at det er flere her inne som ikke er "perfekte"! Jeg skulle ønske jeg kunne si at det ikke var noe problem, men....det kan jeg ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...