Gå til innhold

Bæsj på ullplagg!


lotta08

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan rfå vekk bæsj på ullbodyer osv?

Får det ikke bort når jeg vasker det på 40 grader med bare Milo :-s

 

Takker for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gni på Zalo - la virke 5 minutter og vask på nytt, jeg har faktisk måtte kaste ull pga dette. sitter som støpt!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gallesåpe!

Kjøpes på Clas Ohlson.

Jeg har den som er et såpestykke. Jeg skyller plagget litt, gnir såpen inn i flekken, lar virke en liten stund, skyller plagget og vasker det på ullprogram.

Det beste er å gjøre det med en gang, men gamle flekker blir blekere og blekere for hver behandling i ettertid også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunlight sepe. Slikt gammeldags såpestykke du kjøper i butikken. Bearbeid flekken med den, funker som bare det.

Har fjernet både nye og gamle bæsje- og tranflekker med Sunlight :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har flytende gallesåpe fra helsekost. Den fungerte supert på bæsjeflekker da vesla var liten, 2-3 mnd. Men nå må det et par vask til.

Har et body fra nøstebarn som vi fikk smothie flekker på. Har fortsatt ikke gått bort. Har sikkert vasket den 5 ganger. Men gir ikke opp hehe. Den ligger på vaskerommet enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gallesåpa frå Clas Ohlson tok ein gigantisk bæsjeflekk på den kvite ullpysjen. Måtte gni på to gonger, og så låg den over natta. Men då var den like kvit :)

Har den som er som eit såpestykke. Har flytande gallesåpe frå Nøstebarn og, men synes såpestykket frå CO er hakket betre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skulle ingen av disse rådene hjelpe så kan du gjøre som jeg gjorde, farge ullplaggene. Jeg kjøpte farge på Claes Ohlsson som ikke var beregnet på ull og det gikk kjempefint, de ble superfine :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...