Gå til innhold

Når fikk dere første mens etter MA?

Augbarn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisnn....'

trist å oppleve en MA.... heldigvis leger tiden alle sår....;-) selv om det ikke virker slik....

jeg fikk etter min utskraping ... ca 5 dager ... en kraftige blødning i ca 4 dager som en mens... spurte jordmor om det kunne være mens men hun sa nei at det var for tidlig.... men jeg testet etter el 14 dager etterpå og da fikk jeg 2 dager med smiley.... så det er jo litt utrolig om det var tilfeldig...... de fleste sier jo at 6 uker etter utskaping kom mens... og da kan det jo være at de har hatt en mens uten at de har vært klar over det...... men jeg har siden hatt litt tullete syklus .... ja ca 30-33 dager.... i ettertid.... jeg mistet også 12+5

ønsker deg masse lykke til!!!!!

Var på UL i dag pga plutselig store blødninger og legen trudde det var min første mens etter aborten selv om det er litt tidlig (tre og en halv uke bare). Håper han har rett:) Skulle kontakte gynpol igjen etter helga om ikkje blødningen ga seg da... Håper håper det er mensen da blir eg veldig glad:) Har blødd konstant i snart fire uker nå og er leeei... Veldig spent på om eg får eggløsning etterhvert. Hvor mye koseter slike eggløsningstester??

Annonse

Hei AugBarn,

jeg har vært gjennom ca samme som deg, mistet for ca. tre og en halv uke siden. Har blødd litt hele tiden siden det, men i går ble det plutselig _mye_ blod igjen. Da var det bare tre uker og to dager siden SA'en startet, og jeg pleier også ha syklus på fire uker.

Men dette må da være mensen...håper virkelig det, så jeg får EL om ca 14 dager og kan prøve på nytt. Er temmelig lei av å blø, men akkurat nå blør det nesten mer enn noensinne.

Litt usikker på om jeg skal bare satse på om dette er mensen, eller om jeg skal bestille meg en time hos privat gynekolog. Men det er vel ikke så mye mer de kan si, eller se, på en UL nå?

Lykke-til-klem fra meg :-)

Hei June:)

For meg VAR det mensen. Blødde MASSE (mer enn noen gang som du sier) i fem dager og så plutselig roa det seg. Nå har eg hatt fire helt blødninggfrie dager. Helt fantastisk :) Og me har begynt å prøve igjen så det er spennende:) Håper det er mens for deg også. Høres iallfall HELT likt ut som eg hadde det.

• 2 uker senere...

Jeg er litt usikker på hvordan dette går...estimert EL på søndag, men ustabil syklus så den kan komme f.eks. fredag eller tirsdag. Og hvis den kommer senere enn søndag er denne PP kjørt for min del, for mandag morgen reiser jeg på ferie uten sambo. Skal besøke min far som bor i England, og blir borte en hel uke... Så får bare håpe EL kommer litt tidlig denne gangen!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...