Gå til innhold

Sklei på isen istad..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mener du det? om alle gravide som er (over)nervøse skal renne ned legevakta så hadde de ikke fått tid til mye annet. Det er jo ikke noe de kan gjøre uansett. jeg mener ikke at HI ikke har rett til å føle seg redd. Men at det gikk helt sikkert bra! og om det ikke gjorde det så hadde hun sikkert hatt smerter,blødninger etc. Da kan hun godt oppsøke lege-legevakta- Men når man er i første trimester gjør de ikke noe fra eller til uansett-det er ikke noe de Kan gjøre.

Redd jeg virker sur/streng nå,men det jeg prøver å formidle er at dere kanskje skremmer HI unødig med å skrike legevakt med en gang. Dette gjelder ikke dette innlegget spesiellt, men generellt.

Hi-det går helt sikkert bra!:) Et foster som skal bli til en baby sitter godt:)

Skjønner godt du ble litt redd.

Men nå er du bare 13-14 uker på vei, og fosteret er såpass lite.

Men får du magesmerter eller blødninger ville jeg kontaktet legen.

Det har nok gått bra skal du se.

Nei det er sant det, legen sa det samme ikke farlig så lenge jeg ikke får blødninger eller sterke smerter. De har ikke kapasitet til å sjekke alt, jeg ramlet faktisk i mitt første svangerskap også og da falt jeg ned trappen og slo ryggen og rompa + ene siden skikkelig å da var jeg vel 6 mnd på vei.

Fikk ikke ekstra kontroll da heller, fikk beskjed om å kjenne etter bevegelser og at det ikke kom blødninger...

Det gikk bra det for den jenta lever i det beste velgående idag ;)

Ikke stress så lenge du ikke har blødninger. Er det liv laga, så sitter det som støpt! ;)

Jeg har falt 3 ganger i løpet av svangerskapet (dårlig strødd i vinter, synes jeg! ;) ), men i og med jeg ikke har slått magen tar jeg det helt rolig! Og jeg er i tredje trimester..

Annonse

Tror ikke du skal bekymre deg med mindre du får symptomer som nevnt over. Synes det første svaret her var litt krisemaksimering.

Jeg sklei og datt på hofta , og så over på magen, i uke 17. Synes det var litt ubehagelig, siden magen tok et støt, men tenkte at så lenge jeg ikke har vondt osv gikk det nok greit. UL uken etter viste helt frisk baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...