Gå til innhold

Lurer litt på jeg..sånn angående bryllup og gaver.

Anbefalte innlegg

Hvorfro er det så mange som forventer å få gaver i bryllupet? Altså, selvfølgelig gir jeg, men jeg forventer jo ikke å få gaver den dagen jeg eventuelt gifter meg..syns det liksom er nok at venner og familie vil komme og feire dagen med oss jeg da. Mulig jeg er sær, men syns liksom det blir litt feil? Hehe, alt man skal tenke på når man sitter overmett og avslappa i sofaen :)

Fortsetter under...

Joda, jeg skjønner jo det, og jeg sa vel og at det er mulig jeg er sær :) Kunne bare ikke falt meg inn å foevente det selv. That`s it. Selvfølgelig må jo alle få gjøre det som passer dem, men rent personlig vil jeg heller ha en fin dag med venner og familie uten gaver, siden dagen i seg selv er jo gave nok. HI

Man forventer jo gave fordi det er kutyme og helt normalt å gi gave i et bryllup. På lik linje med andre høytidelige feiringer som bursdag, dåp, konfirmasjon osv.

Jeg hadde helt ærlig begynt å lure dersom noen kom UTEN gave....

Jeg er som deg HI, gir såklart til andre, men forventer ingenting selv!! Vi lurer litt på om vi skal si at hvis folk vil gi noe, så kan de gi en sjekk til en veldedighet i vårt navn. Mye mulig jeg tenker sånn nettop fordi vi ikke trenger noe...

Annonse

Det var jo en god idè! MAn har jo alt man trenger, og litt til, så det å gi noe til veldedighet er jo knall :) Jeg er ikke noe tradisjopnsmenneske, og det å kunne være litt til nytte, eller gi noe til de osm virkelig trenger er jeg helt med på. SYns nok man er i overkant bortskjemt i landet her til tider-ikke alle, men en del.

HI

(Beklager skrivefeil, junior på seks måneder vil være med på skrivinga..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...