Håpet ble virkelighet! Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 I dag er jeg 28+1 og etter hva jeg skjønner er jeg da medlem av 3. trimester!? Føles nesten uvirkelig å ha kommet så langt ettersom dette er min femte graviditet på 2,5 år. Mistet først i 3 tidlige MA`er og så i uke 15 sist, trodde aldri jeg skulle få oppleve voksende mage, ordinær ultralyd, kjenne spark etc. Men, nå er jeg altså her med 12 uker igjen til vi får møte ei lita prinsesse, må bare krysse fingre for at alt går bra nå fremover.... Siste etappe for alle her inne, satser på å få informasjon om en helt ny tilværelse her i forumet, blir bra! )
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Oi, det må ha vært slitsomme år for deg! Men det høres jo ut som om det går riktige veien nå Får håpe du får kost deg det du kan og nyter resten av svangerskapet i hvert fall, selvom det kanskje ikke er så lett!
Håpet ble virkelighet! Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 Har vært vanskelig å tro på en Happy ending underveis ja, men føler at jeg klarer det bedre nå. Vi var på 3d ultralyd torsdag og fikk se ei tilsynelatende frisk og fin jente som allerede veier 1150 gram, det er betryggende. Har nå bestilt vogn og startet innkjøp, en gang må man jo bare starte og glede seg! Skal så godt jeg kan nyte hver uke fremover, er i forholdsvis fin form, selv om man merker at "noe" har overtatt i kroppen! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå