Gå til innhold

Noen fra Sør Trøndelag området her? Har en Careena trille og en haug guttetøy (str nyfødt- tre år) jeg tenker å selge for en billig penge.

Anbefalte innlegg

Gjest Ambivalent

Selv bor jeg i Hommelvik, har ikke bil selv så det må derfor hentes.

Det er en Careena trille, kjøpt for litt over ett år siden. Kjøpte den for rundt tre tusen, men siden fotbrettet må brytes litt hardt i for å få bevegd det selger jeg den for rundt 700 tenkte jeg.

Har også masse guttetøy, pent brukt, noe aldri brukt, noe brukt bare en gang. Det er fra nyfødt str helt til tre år. Noe yttertøy også :) Vil helst selge alt samlet om mulig, men kan også plukkes i om ønskelig, såklart :) Pris kan vi bli enige om, hvis det er noen interesse :)

Er noen interessert så rop ut, så får du nr mitt :)

Fortsetter under...

Jeg kjøpte nylig en Careena trille for 1 mnd siden. Jeg betalte 800 kr på tilbud. 999 kr når den ikke er på tilbud. Så 700 kr var MYE

Ja det kan hende, jeg vet ikke hva de ligger på nå. Men pris på den kan jo også forhandles om de ligger på en mindre sum nå enn da jeg kjøpte den :)

Annonse

Gjest Ambivalent

Kommer kanskje an på type vogn da ? Min kostet i allefall rundt tre tusen ny.

Men nå var jo spm om noen trenger å kjøpe noe, ikke hva den kostet for dere. Jeg har jo skrevet nå at prisen kan forhandles om det er slik at disse vognene er mye billigere nå enn da jeg kjøpte den :)

Gjest Ambivalent

Anonym 18: 36, det kan vi bli enige om hvis det er noen interesse, jeg vet ikke hva som er vanlig så jeg synes det er greiere å bli enig om pris, det er 6-7 ikeabager stappfulle av tøy. Jeg tenker ikke ta mye for det, så man får jo tøy for hele tre år til langt under det man vanligvis ville brukt på så mye tøy :)

Gjest Ambivalent

Annonse

Gjest Ambivalent

Prøver å finne bilde av den på nett, men er vanskelig når jeg ikke husker hva mer den heter. Men jeg kan ta bilde av både vogn og tøy når sønnen min har lagt seg for kvelden og legge ut i bloggen min evt :)

Gjest Ambivalent

Prøver å finne bilde av den på nett, men er vanskelig når jeg ikke husker hva mer den heter. Men jeg kan ta bilde av både vogn og tøy når sønnen min har lagt seg for kvelden og legge ut i bloggen min evt :)

Herregud da, dere som svarer over her.

Vår Carena kostet 700 kr osv osv. Det finnes da vitterlig flere modeller også av merket Carena.

Jeg synes dere høvler ned HI uten at dere vet hva det er snakk om en gang.

Gjest Ambivalent

Takk for det Anonym, begynte å føle meg litt svett her, nesten som om folk tror jeg vil lure dem :/

Jeg vet jo ikke hva de ligger på i dag og hva andre tar for vogner, så jeg gikk ut fra hva jeg kjøpte den for, at den ikke er gammel og hvilken stand den er i. Og som jeg har nevnt etterpå, så kan prisen diskuteres for den som evt skulle ønske å kjøpe den :)

Nå går det forresten å sende meg PM, tror jeg :)

Gjest Ambivalent

Kan nevne at trillen har bremser foran og bak, håndtaket kan justeres, den kan snues slik at den kan være både forovervendt og bakovervendt. Det er en liten kurv under trillen, ryggen kan legges ned og fotbrettet kan justeres. Det er gode hjul og den er lett å trille. Den selges kun fordi sønnen min er blitt for stor til den og jeg ikke skal ha flere barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...