ønsker * magetroll <3 Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 hei hvordan går det med deg? har lest og følgt med deg siden sist bedre med kvalmen og slikt? kunne du sett ang graviditet på meg? 210488 på forhånd tuusen takk
zassy☆ Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Hei du, jo det går gradvis og meget sakte fremover, men det går fremover, kaster ikke opp så får i meg mat og det er veldig godt Men må si jeg gleder meg veldig til formen blir enda bedre, varierer veldig dag for dag og time for time her. Jeg føler meg rusten på spåingen så ta det med en klype salt.. Men får opp noe rundt februar/mars nå, Stor endring og ja..graviditet rett og slett, men føler meg slett ikke sikker! Kan du være gravid nå? Finner det ut i mars muligens eller? Evt blir det i mars. Håper jeg ikke gir deg falske forhåpninger. Ser du fortsatt det samme på kjønn hos meg? Ser du noe ang jobb? 230982. Klemklem og lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 så bra at du er bedre da jeg er jo litt i tvil her da, tok en test nå i ste, og det er en tynn strek som jeg tror jeg blå der ser mer blå ut en grå i allefall! men får vente å se er så sliten etter en lang dag i dag.. så har ikke energi til å se.. men send meg en pm, så husker jeg å se på deg i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå