Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Hei. Jeg lurer på om jeg begynner å bli deprimert. Jeg trives veldig godt på jobben. Men de 2-3 siste ukene får jeg ikke gjort noenting. Stirrer bare inn i skjermen, og sløver bort mesteparten av tiden. - Jeg er ofte lei meg - Har blitt inneslutta - liten matlyst - fort sint og irritert - skal lite til før jeg føler meg for syk til å gå på jobb - giddalaus - I dag lå jeg i senga til kl 15. Orka rett og slett ikke å stå opp.... Tror dere jeg begynner å bli deprimert? Og hvordan blir det da i tilfelle med hjelp til babylaging (pergo)??? Hva skal jeg si til legen liksom? Be om sykemelding?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Jeg har ofte det sånn, men tenker da på at det må være mørktia.. men vet jo at man kan bli fortere sliten og trett med pcos Kan jo også være en tegn på depresjon ? er ikke så mye inne på d temaet. Jeg ville ha pratet litt med legen din , høre va han/hun sier. Kansje du trenger et par dager fri til å få litt luft under vingene ?
lindynatt Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 http://home.no/lindynatt/Quality_of_life.pdf er en artikkel publisert om kvinner med pcos og hvor tilfredse de er med lviet osv. Mener vi med pcos har større sjanse for depresjon. Kanskje interessant lesning? Hvis du ikke er i form kan det ogsåvære hormonene faktis, så kanskje gå til elge for først finne ut omd et er fysiske årsaker til at du er deppa. Jeg blir deppa av p piller og kan ikke ta dem
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Takk for svar dere Jeg ser det ann litt til. Og skal prøve å være mer aktiv. Og jobbe på jobb Hvis ikke skal jeg ta det opp med legen. Lindynatt: Takk for link. Den skal jeg lese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå