Gå til innhold

Småen på bare 6 uker er utrolig opptatt av å få se på tv. Bør han få lov til det, eller ikke? Er litt i tvil man har latt han se litt nå.... hva mener dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skal jeg nekte han det, eller la han gjøre det i små doser? Passer jo på hva som står på, og tenker vel det ikke er så alt for bra... i allfall ikke i store mengder.... men vil jo ikke ha tv av hele døgnet heller da... JEG vil jo se tv av og til når vi er alene her hjemme. Også når småen er våken.

 

Ikke misforstå, for jeg snakker aldeles ikke om å bruke tv som barnevakt. Kommer ikke til å sette barnet til å se tv fordi JEG vil han skal det. Mener å la han se noen minutter kun når han (uansett hva jeg gjør for å aktivere han) vrir seg mot tv fordi han mener den er spennende.

 

For det meste hører vi musikk og har tv av, men jeg liker å se nyhetene og sånn. Da sitter småen og vrir seg for å få se på tv han også. Nyheter er jo ikke noe for barn, så da bytter jeg over til Playhouse Disney, som jo er en kanal for de aller minste. Eller animal planet, om det går noe hyggelig og ikke trist eller skremmende. Det er stor stas, mener småen. Men han er jo altså bare 6 uker gammel....

 

Hva mener dere? Ok om han av og til får se en halv episode Handy Manny eller noe sånnt? Han vil jo så fryktelig gjerne se på og om jeg bare skrur av tv da, fortsetter han å vri seg mot skjermen i lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De skjønner jo ikke hva som skjer på tv, bare lys, farger og lyd som fanger oppmerksomheten ;))

Se nyheter og ellers hva du vill, så lenge du ikke plasserer ungen forran skjermen 24/7 går det helt fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...