Gå til innhold

Vi venter en gutt!;)

Anbefalte innlegg

Var på ul idag for å sjekke kjønn siden vi ikke kunne se det på den ordinære. Jordmor var sikker på at det var en gutt å sa at dersom dette var en jente så ville hun se den jenta:) kan jeg stole på dette? tør liksom ikke helt tro det siden jeg har to jenter fra før...har ikke hatt noen spesiell følelse på kjønn noen av gangene. hadde jo vert kjekt om vi fikk en liten gutt denne gangen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142940806-vi-venter-en-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt! Jeg tror de har blitt veldig nøye på det å si kjønn. Er de i det miste tvil, så sier de at de ikke kan se det. Jeg venter også gutt. Vi er 7 søstre, min søster har fått 2 jenter og jeg 1 jente. NÅ kommer endelig gutten..kan nesten ikke tro det. Hun som utførte ultralyd sa hun var HELT sikker på at det var gutt + at jeg selv kunne se "tuten" veldig tydelig. Wee!

Vi skal også ha gutt:) Fant det ut på ul i dag, det var det første jordmora så;) Virket ikke som det var noen tvil heller. Vi har jente fra før, så det blir gøy med gutt!

I tilfelle det ikke stemmer, kvitter jeg meg ikke med alle jenteklærne og kjøper ny garderobe, men noen gutteklær kommer jeg nok til å kjøpe inn:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...