Gå til innhold

flere som får lite eller ingen sympati fra mannen i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Min mann klarer rett og slett ikke å sette seg inn i hvordan jeg har det. Han forstår ikke det at i 1.trimester og holde tritt med sønnen vår på 1.5år er mer enn hva jeg orker.

Han kom hjem fra jobb i dag og sa at han syns ikke han forlangte for mye av meg at jeg skal vaske klær. Og nei det er kanskje ikke det. Men jeg har gått å rydda, vaska badet og lagd middag.

Rett etter middag skulle han dra og trene og ble fornærmet når jeg sa han kunne ta med seg sønnen vår.

Føler ikke han ser meg i det hele tatt. Sånn var det med førstemann også. Uansett hvor mye jeg presser meg, så vil han presse meg hakket lengre.

Fortsetter under...

Lurer på om du har sønnen din på 1,5 år hjemme hele dagen eller går han i bhg? Jobber du?

Uansett burde mannen din høre på deg når du sier at du har litt i meste laget nå som du er gravid. Hva med å ta dette opp med jordmor i forkant av en time hos henne, også ta med mannen til henne. Kanskje han trenger å høre fra noen andre enn deg at det ikke er noen dans på roser å gå gravid.

Jeg er hjemmeværende og sønnen min går ikke i barnehage.

Mannen min er en utrolig god far og kjernekar på mange områder. Men akkurat graviditet forstår han rett og slett bare ikke. Han tror og har alltid trodd gravide overdriver.

Hvordan kan jeg få han til å forstå at det faktisk er reelt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...