Hegemor_78 Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Nå "kræsjer"egguttaket mitt ca med påskeferien, synd at klinikken tar ferie men ikke kroppen. Fikk vite på tlf at tidene for kontroll kan justeres ved å bruke spray i flere dager, noen som kjenner til dette? Blir mitt første forsøk så jeg er litt redd for å gjøre noe "galt"...
TanteTroll Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Hei! Jeg har brukt spray litt ekstra for å få det til å passe inn med uka jeg hadde reservert plass for egguttak (+litt ekstra pga uregelmessig syklus). Hvis de foreslår at du kan spraye litt ekstra, så gjør du ikke noe galt:-) Det er jo klinikken som legger opp løpet for deg, og ikke noe du "finner på" av deg selv. Hvis du er utålmodig etter å komme i gang med forsøk - si ja takk til litt ekstra spray! Du risikerer å måtte gå litt lenger med evt bivirkninger av sprayen, men ikke alle plages av dette. Lykke til!
Hegemor_78 Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 Takk for svar! Jeg er en fersking på dette her! :-)
MK73 Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Ja, du kan fortsette å spraye så lenge du orker og vil, for å sette det på spissen. Når du først er nedregulert så vil du fortsatt være det så lenge du fortsatt sprayer, og ingenting annet vil skje. Så ja, du kan fint utsette uttaket med en uke eller to ved å spraye lengre før sprøytestart. Lurt å avtale det med klinikken snarest siden ukene etter påske nok fort blir fulle :-) (Jeg gjorde selv dette for noen år siden ifbm påske. Jeg sprayet da i 5 uker før sprøytestart.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå