Gå til innhold

har dere rutiner på når baby rundt 3mnd sover på dagtid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittil har vi ikke hatt noe voldsomt leggemønster på jenta vår, bortsett fra på kvelden.

Her sover hun på dagtid når hun er trøtt. Har iallefall en liten dupp mellom hvert måltid på ca 1t. Det er vel det meste vi kommer til når det gjelder rutiner på soving på dagtid.

Hun sover stort sett alle plasser, så d er heldigvis ikke noe problem enda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover mellom alle målider her også, men fra kl 13 fra 3 til 4 timer. Enten i vogn om vi er ute eller i sengen hjemme. Det har hun akkurat begynt med og det er veldig deilig. Mellom de to andre måltidene sover hun mellom 30 min til 1 time.

Skrevet

Jepp, hun sover fra 10-11 til 13-13.30 og fra 15 til ca kl 17, så legger hun seg i 20-20.30 tiden for kvelden :) Hun er 3.5 mnd. Slik soving på dagtid har hun gjort siden hun var nyfødt-.. :)

Skrevet

Her soves det ca 09.30-12.30, så 14-14.30 og 16.30-17. I seng klokka 18.30 og opp klokka 8.

Skrevet

Vi står som regel opp kl.9 hver morgen, lille banet sover da ca annen hver time frem til senest kl.18.30. Og da sover han som regel alt fra 45 min til 2t. Ellers så tar han dessverre ikke kvelden før 22 tida:( Har prøvd å legge han tidligere enn 22 tida og sløyfet siste luren før kvelden, men det funker ikke :( Men men jeg skal ikke klage, for når han først tar kvelden så sover han som regel hele natta=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...