Gå til innhold

Hvilken bil har dere med tre barn? Gjerne der hvor et av barna bruker barnevogn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har en stasjonsvogn passat. 2 barneseter og 1 pute ( 7 åring) og 1 barnevogn baki.. ikke noe problem.. :) men har ikke prøvet det på langtur(ferie) ennå da.. men til hverdagen er det ingen problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Mercedes C-klasse stasjonsvogn. Nr 3 er ennå ikke født, men har en på 11 som sitter "løs" og en på 6 som sitter på pute, så regner med det blir greit med et sete i midten av de to. Vogna tar jo hele bagasjerommet. Skal vi på ferie har vi faktisk investert i en henger med lokk (en snerten en, ikke sånn byggehenger :)) Det gjorde vi allerede ifjor pga at vi også har hund som har hatt bagasjerommet for seg selv hele tiden og null plass til bagasje. Så, skal vi på ferie nå er det hund bakerst og vogn og bagasje i hengeren. Fungerer supert hittil, og regner med det vil bli like bra fremover. Henger er heller ikke noe problem å ha med seg/kjøre med når man bare blir vant til det. Og jeg har heldigvis en mann som rygger som en gud med henger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lært meg å rygge med henger, til tross for at jeg er dame! =) Så henger duger for meg også. Takk for to fine tips! =)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå venter vi nr. 3, og har funnet ut at vi får plass til 3 barneseter i baksetet. Det ene er en beltestol, en bakovervendt og en babybilstol med base. Er litt kludrete å feste selen til beltestolen i bmwen, men det går. Har en BMW X5 og en Volvo XC90. God plass i baggasjerommet, spesielt på volvoen så lenge vi ikke bruker de bakerste setene (er 7-seter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig denne kommer 2 ganger, men det henger seg når jeg skal lagre:

 

Nå venter vi nr. 3, og har funnet ut at vi får plass til 3 barneseter i baksetet. Det ene er en beltestol, en bakovervendt og en babybilstol med base. Er litt kludrete å feste selen til beltestolen i bmwen, men det går. Har en BMW X5 og en Volvo XC90. God plass i baggasjerommet, spesielt på volvoen så lenge vi ikke bruker de bakerste setene (er 7-seter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har BMW, en 3' Touring og en 5' Touring, to tenåringer og snart baby, så kun ett sete og barnevogn, men har testet plassen ;)

 

Vogna er litt kronglete i 3' BMW men bruker hovedsaklig 5' så det er veldig greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Mercedes E-klasse nå og det går med tre bilstoler bak i den, men det blir veldig trangt! Så vi kommer mest sannsynlig til å kjøpe en Ford S-Max :) Har testet med bilstolene bak i den og det går kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

renault! Jeg har tre barn i barnesete, og denne er genial. Baki kan du dra opp to seter fra gulvet slik at det blir en syvseter. Ikke er den så fryktelig dyr heller. Jeg har en 2005 mod!

God plass til barnevogn baki når du ikke har de to siste setene oppe (jeg har simo vogn) Når vi bruker de to setene baki bruker jeg OTH vogna som det er plass til baki :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo XC 90, å kunne ikke hatt bedre plass:))

 

gikk fra en liten honda så ble litt bedre etter vi fikk litt større bil for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...