Gå til innhold

Mulig jeg er litt kort, men denne matoppskriften er jeg ikke helt sikker på om jeg skjønner :P

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Det stod da helt tydelig hva du skulle gjøre. Det det ikke står at du skal gjøre gjør du da ikke. Personlig hadde jeg brunet kjøttet litt, men jeg foretrekker litt stekeskorpe.

Annonse

Okei, da får jeg prøve... Lettvint middag som ser godt ut, det passer meg... Hadde en boks med hurtigris iskapet, men når jeg tar i den nå er den så å si tom, så har bare basmatiris... Kan ikke ut på butikken nå som minstemann sover, så jeg får bare prøve!! :)

Men takk for svar, jeg er dårlig på kjøkkenet, så jeg ble usikker på oppskriften ;)

HI :)

Hallo i luken. Det er stor forskjell på hurtigris og vanlig ris. Det står i oppskriften at du skal bruke hurtigris, vi forteller deg at du må bruke hurtigris. Hva får deg til å tro at det er en god ide å bytte den ut?

Hurtigris tar cirka 5 minutt på å bli ferdig. Basmatiris tar cirka 30 minutt på å bli ferdig.

Du må legge til ekstra væske og minst 25 minutt ekstra på tiden hvis du skal bytte ris.

30 min. og koke ris?!?!?! :o Bor du veeeldig høyt over havet, eller?

13 minutter trenger jeg på vanlig ris....Du bruker dobbelt så lang tid? (vanlig basmatiris)

Det er jo bare og sette panna inn i ovnen litt før du slenger kjøttet oppi da vel?

Hahaha.. Herregud!! Det står man skal bruke hurtigris, DA SKAL MAN BRUKE HURTIGRIS. *fliiirer*

Hi må vel da bare få prøve seg frem om hun vil det vel? Det værste som skjer er at hun ender opp med litt ukokt ris?

Snakker om drama queens her inne....

Annonse

Herregud, er dere gamle dere som er her inne? Dinbaby er et forum for de som HAR barn, ikke for de som ER barn.. Makan til rare svar jeg får. Nå har jeg brukt basmatiris, og det ble helt utmerket.

Men selve retten anbefaler jeg ikke, isåfall ha hakkede tomater i, for det ble en ganske kjedelig rett uten så veldig mye smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...