Gå til innhold

Forstått det riktig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan kun ta ut 4 uker og 1 dag med ferie (og strekke på permisjonen) i løpet av HELE permisjonen? Selv om permisjonen strekker seg over to kalenderår?

 

Når jeg sitter igjen med en del ferie når jeg er ferdig med permisjonen, og har tenkt til å ta ut denne..så må jeg ta ferien UTEN lønn? Slik at man da egentlig i stedet kan ta ut permisjon u/lønn?

 

Sånn jeg tenker det da.. er jo at det er ikke noe vits å spare igjen masse av ferien min nå, til permisjonen starter ettersom at jeg ikke får tatt den ut i permisjonstiden uansett.. da kan jeg heller kose meg med å ta ut masse ferie frem til sommeren. Permisjonen starter i sommer – hadde derfor tenkt å spare ALLE ferieukene mine for i år.. men det er da tydeligvis ikke noe vits…

Ja, jeg kan jo spare de og ta de ut neste år.. men hvis jeg må ta alle de ukene uten lønn, så tar jeg liksågodt perm uten lønn.. også kan jeg ta ferie nå også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så man får betalt ferie etter endt permisjon? mener jeg har hørt at man ikke har opparbeidet seg noe ferie hos arbeidsgiver jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...