Gå til innhold

Jeg er heldig jeg, tror jeg hadde det billigste bryllupet her inne :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Totalt sett kom bryllupet vårt seg på hele 10 000 kroner (+/-) :):)

Vi var til sammen 50 stk

Brudekjole : Fikk sydd om mormors gamle og den ble omsydd av hennes vennine- hennes gave

Bukett: Kjøpte blomster som jeg likte å satte opp en enkel bukett til meg selv, brukte vel 300 til sammen

Hannes outfit for aftenen: Han brukte rett og slett en dress han kjøpte et par år tilbake som var veldig fin, han kjøpte kun nytt slips og ny vest og det kostet oss kun 300 (mye pent på salg)

Brudepiker og brudesvenn: 500 kroner for 2 jenter og en gutt ( her også var vi på salg)

Brudesko, undertøy og hårpynt : 500 (salg og håret samt makeup gjorde jeg selv)

Mat: tror det kom seg på ca 3500, jeg, min mormor, min svigerinne og min svigermor laget all maten selv. Det ble et koldtbord på vårt eget vis der vi blandet gamle og nye tradisjoner.

Bryllupskake: Gave fra min svigerinne som er konditor (resterende kaker bakte gode familimedlemmer og venner)

Dekorasjoner: 200 for litt silkebånd, ståltråd og blomster som vi laget oppsettinger av, hadde glass og pyntestener ifra dåpen til datteren vår som vi brukte på en litt annen måte.

Invitasjoner: Laget disse selv på en enkel men elegant måte, kostet oss kanskje 100 kroner

Leie av lokale : 2000 leide et lokale her i nærheten som tilhører skyteklubben til mannen min (det inkluderte faktisk vask etterpå og service for 100 stk, pent var det også)

Alkohol: vi hadde fri bar men handlet det meste ifra sverige samt at pappa sponset en del, han sponset også mineralvann og kaffe

Vi betalte 2000

Bil fra kirken fikk vi låne av en kamerat av mannen

Forloverinnen min er fotograf så hun tok bildene og vi fikk brudebilde og takkekort i gave fra henne

En kompis spiller i band så de sto for musikken, med anlegg og hele pakka

 

Var et perfekt bryllup, ikke noe storslagent men akkurat passe for oss. Vi fikk en fantastisk kveld med alle våre nære og en kjempe bra fest.

Kunne ikke bedt om et mer perfekt bryllup.

 

Vi fikk også en bryllupsreise i praha med spa og hele pakka fra svigerfar og hans kone med barn.

 

Vi er så utrolig heldige som hadde så mange som ville hjelpe til for å få dagen slik vi ville ha den, og fordi om vi fikk en del så hadde det ikke ville kostet så alt for mye uten hjelpen heller. Vi valgte veldig mye billige løsninger samtidig som det var et vakkert og personlig bryllup. Og jeg følte meg som en prinsesse :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...