Gjest Balle Klorin Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg er gravid 8+5, andre gang. Jeg har vært mye dårlig de siste ukene. Har vært sykemeldt også de siste 2 ukene. Jeg var ikke like dårlig sist! Men fra jeg våknet i dag har jeg vært skikkelig kvalmen som vanlig, kansje litt mer. (men har hatt slike dager som har vært verre enn andre ) men i tillegg gjør det vondt neders i magen, ikke like vondt som mens smerter men allikevel irreterene vondt. jeg må ligge flat på ryggen for at det ikke skal gjøre vondt. så fort det blir litt mer press på magen (bøyer meg frem osv) så blir det ubehagelig vondt. Jeg har begynt å få en kul men ikke noe særlig stor. Jeg har kun fått i meg litt frukt og masse væske i dag.... Er det noe galt?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142940377-smerte-i-svangerskap-lagt-ut-fra-anonym-p%C3%A5-anonymforum/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtelduen Skrevet 22. februar 2011 #2 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg ville ikke automatisk sett på det som noe galt på gang. Det kan like gjerne være livmoren som strekker på seg. Min lege forklarte så greit en gang om livmoren som en ball med strenger som igjen henger fast i buken. Og det kan være smertefult når dette strekker og beveger seg om du skjønner? Men for din egen del ville jeg kanskje snakket med legen din, det er greit å føle seg trygg syns jeg. Da jeg mistet skjedde det ved at jeg mistet symptomer, så der er jo du stikk motsatt... Men selv etter 5,5 graviditet husker jeg usikkerheten hver eneste gang. Og tryggheten det føltes når legen gang på gang sa det var ok var like herlige. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142940377-smerte-i-svangerskap-lagt-ut-fra-anonym-p%C3%A5-anonymforum/#findComment-142940477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå