Gå til innhold

Hvor varmt har dere det hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jada, inspirert av et annet innlegg her...

 

Her står varmepumpa på 22 grader i oppholdsrom og 25 på bad/våtrom. Har prøvd å senke til 20, men da går jeg jo rundt å hutrer.

 

Lurer på om jeg er et lukusdyr her eller om jeg er normal...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er veldig kaldblodig av meg.Må ha varme over 23 grader skal jeg kose meg i stua.Liker å ha det så varmt at man kan gå i t.shirt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panelovnene står på 20 på dagtid når vi er hjemme og 17 når vi er borte og om natten. Men det er ikke så varmt der inne.

 

Jeg fryser hele tiden.

 

Da vi kom hjem i går var det 13 grader på kjøkkenet.

 

Tepper, tepper, ullsokker og varmeflaske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trives best i 25-26 grader.

 

Synes det er veldig dumt, for jeg fryser jo når jeg er på besøk og jeg hater å fryse =/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca. 20 i oppholdsrommene, noe kaldere om det blåser ute og vi ikke er til stede for å fyre siden det er gammel bolig. Rekord ble 15 grader i november.

 

Varmekablene på badet er stilt på 26,5 grader, men jeg tviler på at lufttemperaturen er så høy.

 

På rommene er det for tiden rundt 14-15 grader, vi er på Vestlandet og har ikke ovn på soverom.

 

Både jeg og guttungen er ganske seige og trives godt, bruker ullklær og pledd men går barfot. Mannen (fullblods Bergenser) syter en del, men begynner å venne seg, vi har alltid bodd "kaldt". Ellers tørt og bra inneklima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18.9 for øyeblikket, men tipper det er fordi måleren står i vindukarmen høyt oppe på veggen, der er det kaldt. Har vannbåren varme i gulvene, så da trengs det ikke så høy temperatur for å holde varmen som når man varmer opp med luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...