Gå til innhold

Hvor er det bra å bo i Akershus?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser for meg at Jessheim og omegne r bra og i området Lillestrøm, og litt mindre attraktivt med løken /hemnes?

 

hva mener dere som er oppvokst der?

 

Hilsen Trønder på flyttefot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer helt an på hva du ønsker av Akershus. Akershus er et ganske variert fylke som har mye å tilby. Hva er viktig for deg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart at d er såpass kort vei til oslo, ellers er det jo viktig at det er trygt for ungene når de vokser seg til, gjerne at det er en del barnefamilier i nærheten også, så ungene har lekekammerater etter skoleltid og i helgene, og godt fritidstilbud og skole / barnehagetilbud selvfølgelig. Ja og varierte shoppingmuligheter i ganske nær avstand:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm er harry, så kanskje ok for en trønder ;-) Haha!

Jeg er innflytter selv, liker best områder som Bekkestua, Løkenhavna, Bærums Verk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Vi har nok harry emner her i barteland , og er kanjse en smule harry selv, for jeg har vunderbaum hengende fra speilet i min v70, hehe.. Harry er bra i små mengder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som skrev at jeg likte Bærums Verk og Bekkestua.. jeg kjenner flere fra Bærums Verk, der syns jeg det er en fin blanding jeg! Kjenner noen harryfanter der og ;)

 

Harry er bra, selv om jeg ikke er det selv. Liker å omgås med harry ;-)

 

Bekkestua er vel litt finere ja. Bor på et dyrt område nå, og her er det litt for fint for meg. ala Holmenkollen. Så vi vil til Bærums Verk el

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Drøbak og trives godt her. Jobber i Oslo. Andre på jobben har valgt Ski og har nok litt kortere reisevei enn meg, men jeg synes det er veldig deilig å ha sjøen i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Follo er fint, og det er OK priser, 15-40 min kjøretur sørover fra byen, og masse togavganger. Kolbotn, Greverud/Oppegård, Ski, Langhus, Ås, Vestby, Son, mange muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig feil side av Akershus. BÆRUM er stedet; ) Lillestrøm, jessheim er veldig harry. Har du jente blir hun garantert midtsidepike i vi menn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Langhus!! Der får dere mye mere for pengene!! Naturskjønne omgivelser og barnevennllig, og det går kjapt inn til byen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frogner i sørum:-) Kjempe bra tilbud mtp. barnehager. Jeg kunne ikke tenke meg og bo andre steder. Det er en del leiligheter til salgs som ikke er så kjempe dyre. Eneste minuset syns jeg er at det er litt høy husleie stort sett overalt her. Men de skal bygge ut sentrum til våren, da blir det fler leiligheter:-) Fem min til toget som tar 3-4 min. til Lillestrøm og 14-16 til Oslo:-) Helt perfekt for min del:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg men Bærum har vel også noen modeller på den siden:-D Hehe, det var morsomt sagt. Håper jentene i frogner klarer seg:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...