Gå til innhold

Trenger råd!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er aleinemor til en gutt på snart 4..Og har i noen mnd hatt en "god" venn og klart og bli gravid, selv med mini piller..

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre...Han vil absolutt ikke at jeg skal beholde siden han mener at barnet skal ha en mor og far som er sammen..noe jeg er veldig enig i...Men dette vil han da ikke..jeg har tatt en abort før og sliter enda med dette valget jeg tok, men der og da var det til det beste..men no vet jeg rett og slett ikke hva jeg vil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta abort når du føler deg så usikker. Du sliter fremdeles etter forrige abort og da råder jeg deg til å ikke gjøre vondt værre. Lykke til ! Håper det går bra med deg!

Skrevet

Takk for svar..ene dagen vil jeg og andre dagen ikke...var hos legen i dag, og har hatt veldig vondt i magen og rygg de to siste dagene, så ble rett på ul..Men er for lite på vei til at de kan se hva som gjør det...Men de mistenker at det kanskje kan være spontanabort..Om det ikke er det så vet jeg fremdeles ikke hva jeg skal gjøre.. Faren er bare kjempe sint og vil ikke snakke med meg fordi at jeg sa at til syvende og sist er det min avgjørelse... =(

Skrevet

Huff - god bedring, HI. Håper det ordner seg. Du har helt rett i at det er DIN avgjørelse. Ikke glem det midt oppi dette. Prøv å steng ut andre og bare fokuser på deg selv og hva du vil. Når du har bestemt deg kan du dele det med barnefar - men her og nå tror jeg ikke det er til så mye hjelp å høre på hva han har å si. LYKKE TIL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...