Gå til innhold

Erfaring med BUP?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eldste blir henvist videre til BUP for utredning for sosialangst.

Er dette noe som kommer til å forfølge han i journalen resten av livet?

Kjenner jeg er litt skeptisk samtidig som vi vil ta imot all hjelp.

 

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var selv hos psykolog på Bup i tenårene. Står ingenting om det i min journal hvertfall. Men det er jo noen år siden, og kan kanskje varierere fra lege til lege hvor mye de lar stå der. Vet ikke om min mor kanskje ba om at det ikke ble oppført fordi vi hadde bekjente som jobber som legesekretær på samme legekontor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eldste vår har vært på utredning på bup pga. adferdsvansker. Jeg er SÅ fornøyd med all hjelp vi har fått der. Det er virkelige noen flotte mennesker som jobber der. De er opptatt av barnets ve og vel, men også deg, hvordan du takler problemene sammen med barnet ditt, og hjelper deg å finne løsninger som er til barnets beste. Etter utredningene av vårt gull, ble han totalt forandret!! Nå er det jo helt forskjellige grunner til at vi hadde kontakt med BUP, men man ser problemene og utfordringene med nye øyne, og for meg ga det meg energi og tro på meg selv at jeg gjorde det rette. vet ikke om det forfølger han resten av livet, det spørs vel hvor stort problemet er og om han lærer seg å leve med det. det kan du snakke med de på BUP om, hvis du synes det kan være sjenerende for han videre i livet. ha tro på dere selv så går det helt fint. lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...