gulda Skrevet 22. februar 2011 #1 Del Skrevet 22. februar 2011 Vi har ulike behov og ønsker, så dette passer jo ikke alle.. Men jeg har kikket en del etter stelleveske, og med to barn snart, så hadde jeg behov for plass! Sjekket det ene og det andre, og ikke funnet noe jeg var helt fornøyd med. Sist hadde jeg lokk, og det var krunglete, synes jeg! Hadde også litt stive vegger fordi jeg tenkte det var praktisk, men var ikke helt fornøyd da det begrenset plassen så. Og skal en ha en romslig stelleveske som ser ok ut, så må en raskt ut med tusen-lappen! Så i dag tenkte jeg at jeg ville ta turen innom en vanlig veske-butikk. Gikk innom Morris, og der hadde de store vesker i imitert skinn med masse plass, og som var greie å henge på vogna! I og med at det også var 25% i dag pga ski-VM (en svært logisk og grei grunn), så fikk jeg veska for 299,-. En fin veske med plass til alt jeg trenger! Jeg er den som heller har behov for et stort rom til å legge en del ekstra klær i, enn masse små, slik min forrige veske hadde. Og syntes det var ekkelt å bruke stelleunderlaget som følgte med på forrige på offentlige stellerom, så brukte stort sett engangs hvis vi var ute (som jeg brukte om igjen hvis det ble brukt hos bestiser, f.eks.) Så hadde virkleig ikke behov for alt dillet som bare tok plass sist! Var mange som hadde kjøpt hos dem som stelleveske, sa dama som jobba der. Bare et tips, for du kan få en fin og billig veske hvis den fyller dine behov. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142940109-et-lite-stelleveske-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå